Knepig dag

Igår var det Fredag och jag fick jobba heldag vilket jag aldrig brukar göra annars, men nu är värdmamman borta ett tag.
Farmorn är här och löser av mig på kvällarna och sen träffade jag en av deras kusiner igår. Nu har jag snart hunnit med att träffa stora delar av släkten och alla är kalastrevliga än sålänge:)
Igår skulle jag åka och köpa en cheesepizza åt ungarna och jag var helt själv i den pizzerian med 5 i personalen, och allhiopa var ett helknasig gäng. 
Hela konversationen gick ut på att ena mannen skulle ta hit sin son som jag skulle få träffa men det visade sig att han var bög bara det att mannen förnekade det sa alla andra lite viskande, sen pratade ena tjejen om sin pojkvän som satt i fängelse och var gicft med två barn. Den andra tanten fårgade hur gammal jag var och när jag sa 19 så sa hon, ohhh your just a baby, darlig!
Det ända normala i det här pizzabesöket var att jag fick med mig en pizza hem iaf:)
Sen på kvällen åkte jag och Malin för att shoppa lite och sen gå på bio, påvägen hem var det poliskontroll (vilket dom i princip har en gång per år här) så då fick jag veva ner rutan med ett nervöst face. Pulsen gick upp hyfsat må ja säge. Jag tod upp mitt internatonell körkort och det svenska, polisen sa typ oh my, sen frågade han de andra om de hade någon anning hur man läste av ett svenskt körtkort. Alla bara skratta och sen frågade han: har du druckit? svar nej, sen fick vi rulla vidare och pulsen kunde få sig en chans att gå ner igen:) 

 Ja du det är americanare det på hög nivå, lite knasiga!

IDAG FYLLER MAMMI ÅR:D GRATTIS TILL HENNE OCH VI HOPPAS ATT HON FÅR EN KALASDAG!
Det är sånna här dagar man saknar att vara hemma!


Ni får er en randombild bara för att det inte ska va heltext hela tiden:)
Min kamera är sönder nu:/ måste köpas nytt för annars förlorar man många minnen härifrån!

Föresten jag måste visa ett av mina försökt också:P ser det inte stabilt ut så säg:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: