Faster Mona i stan!

Nu har mitt tredje besök åkt hem. Jag spenderade hela helgen med Mona som hade bokat hotell med två kollegor inne i New York.
Under fredagen kom dom ner hit och skulle shoppa lite plus träffa familjen och se huset. Det blev lite ont om tid men vi hann med i princip allt vi skulle. Barnen och värdföäldrarna fick fin fina presenter som de vart överlyckliga av. Särskilt lillpojken  som fick ironman grejer:)
Lördagen gick vi runt HELA central park, tog typ 3 timmar om inte mer tror jag. Hade lite sådär hyfsat ont i fötterna. Vi tog oss ett stopp pch paddlade i en av sjöarna som ligger mitt i, det var mysigt!
sen på kvällen gick vi på musikalen Lejonkungen som var suverän, tummen upp på den! Somnade fint efter den dagen.
Söndagen gick vi på Madame Toussou och kikade på vaxdockorna, sen käkade vi middag på Hard Rock café.
Klockan rullade på fint så jag var tvungen att åka hem och just när vi kom till Madison och Penn station var allt folk påväg in för att se New York Rangers vs New Jersey Devils!!!!!!!!!!! Så sjukt sugen att se den matchn:/ varför tänkte jag inte på det? 

Bilder från helgen:

Vid FN huset

Central park, början på promenaden

Imagine

Vid den stora sjön

samma lika

Rodde i en av sjöarna (stavar man ro sådär? ser sjukt fel ut:P) 

Mona:)

Mitt i smeten!

och så avslutade vi som sagt med lejonkungen!
Mysdag!

Hinner inte lägga ut dag 2 för nu är det middag, men fixar det sen ja:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: