Vilse på högsta nivå!

Idag hade jag, Ninni, Elin och Nadine bestämt oss för att träffas på Starbucks för att planera lite hur vi ska göra i helgen när vi ska på en dagstripp till Philadelphia. Vi skulle träffas klockan 7 men jag jobbade till 8 så jag skulle bli sen. När värdmamman sedan kom hem hjälpte hon mig med att ställa in adressen på gps:n. Jag började köra och jag kände igen mig hela vägen men jag visste inte riktigt vart Starbuck låg. Jag kommer ut på rout 9 där jag visste att det skulle ligga, jag svänger höger men jag ska egentligen rakt över vägen och där ligger det synligt och fint rakt framför ögonen på en. Iaf vägen är ungefär som E4 hemma så man kan inte svänga över för att komma på den andra filen utan man måste av vägen och till ett rödljus osv. Jag åker norrut, förstår att jag är fel kör försöker i 20 min att komma över, åker söderut och hamnar helt fel vid några köpcentran sen håller jag på sådär hur länge som helst! Ett tag var jag påväg ut på en sån här fetväg där man verkligen inte kommer av i första tagen med en massa filer, men jag gjorde en fin din sväng av så att jag hamnade på någon väg där jag kunde ta mig därifrån.
Tillslut ungefär 1h och 20 min senare så hittade jag mina kompisar där sittande på Starbucks, vilken lättnad det var:D

Ahhhh är helt slut nu men ändå uppvarvad så jag lär inte kunna somna i första tagen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: