Födelsedagskalas!

Nu på kvällen efter mitt låååånga arbetspass åkte jag till the Cheescake factory för att fira Nadine som fyller 19 år. Vi var runt 10 st som firade henne, några åt mat och andra åt cheescake. Jag valde alternativ nummer två för jag hade redan ätit middag och någon godare efterrätt får man leta efter. mmmmmmm den satt fint den efter en härlig vecka.  
Jag fick låna värdpappans bil för att ta mig ut till fabriken, det tar ca 20 minuter dit och mamman fixade gps:n så att jag skulle hitta ut dit och de tacka jag gudarna för annars hade jag varit ute på ett härligt virrevarr nu kan jag säga. Jag har inte den blekaste aning om vilket håll eller vilka vägar man tar dit. Sen när man ska hem är det ännu svårare när det är mörkt ute. Men hem kom jag!

Dagen spenderade jag och barnen på en av parkerna här i området, där träffade vi Gabriella , Daniell (vet inte om jag kommer ihåg hennes namn riktigt) och deras värdbarn. De lekte i några timmar sen åkte vi hem och jag skulle göra middag men först var jag tvungen att försöka få ner en av hundarna från övervåningen som tidigare under dagen hade vägrat gå ner. En av hundarna är nämligen sjuk så hon pissar över hela huset så vi har gater för att hålla dom på ett ställe, men idag vägrade alltså denne hund att lyda mig. Hon låg där och bara tittade på mig utan att reagera och jag har ju ingen aning om hur man säger till en hund att röra sig i den riktning man vill. Efter ett tag fick jag fart på na, men då gick hon förbi entreplanen och ner till källaren istället och la sig där och inte fick jag upp henne därifrån heller. Sen kom värdmamman hem och då gjode hunden precis som värdmamman sa. Ja vet inte riktigt vem det är fel på:P


Jag och födelsedagsbarnet


Svenskorna Ninni och Elin


Anna och Flor

Nadine och en till.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: