Long Brench Beach

Igår var jag Guniz och hennes kompisar på Long Brench Beach. Det var dock lite mulet, iskallt vatten och lite folk där, men det var kul att se. Stranden var kanske 5-6 hårsang strander så den var rätt stor:)
Efter vi hade suttit på stranden ett tag så gick vi och käkade på en restaurang. Jag måste berätta lite grejer som skiljer sig från svenska mot americanska. Först presenterade sig personalen sig, man fick hur mycket påfyllning man ville, så så fort servitrisen såg att det var tomt i glaset så hämtade hon nytt, man fick två gafflar(vet ej varför) sen så ingår inte skatten eller momsen så det får man räkna med att plusa på och sist så har vi tip som man måste ge. Så jag var lite lost där ett tag, men gjorde bara som de andra så gick det fint:D
Sen gick vi vidare till ett köpcenter som var bara 100 meter bort´, där hade de macy´s och victoria secret och en massa annt men jag kände bara igen de två första affärerna.

På morgonen den dagen när jag vaknade så hade jag inte träffat pappan än för dom hade varit på ett bröllop den kvällen då jag just hade kommit, så jag var lite nervös men han var hur trevlig som helst!

Det var min dag!
Ha de fint:D:D

PS. jag ska försöka att få till någon bild men jag måste bara komma på hur man gör först:P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: