Sen senast har jag...

jobbat tillsammans med farmorn över helgen för mina värdföräldrar var i Caribean på bröllop, jag har fyllt år och hade en super fördelsedag, fått magsjuka och legat deckad i ett par dagar och uppföljningen på det var halsont och sen avslutningsvis lite snuva. I Lördags åkte jag och Ebba in till NYC och åkte skridskor i Central Park vilket var supermysigt och kul, lite som på film.
Efter det gick vi runt och tittade på alla julgrejer, det är superhärligt att vara inne i city nu vid juletider, helt magiskt. Vi gick till svenska kyrkan som var stängd så då gick vi till Rockerfeller center och tittade på julgranen där, grymt med folk där. Tappade bort Ebba bland allt folk men vi hittade varandra igen genom den fantastiska makapären mobiltelefonen.

Bilder måste visas:







Grym dag som sagt:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: