NHL!!!!

I Söndags var jag in till NYC, inne i Madison Square Garden och fick se min första (förhoppningsvis inte sista) NHL match!! Hade längtat aslänge och nu fick jag chansen och jag kan lova att det var grymt! Vi hade inte de bästa platserna men det funkade fin fint ändå, under de 3 timmarna vi satt där fick jag bra många rysningar:)
Det var Rangers vs Flyers, lite smått derby kan man säga, matchen slutade 7-0 till Rangers så det var sjukt många mål. Callahan gjorde 4 mål, vid det tredje kastade alla in sina kepsar för hans hattrick. Zuccarello gjorde två mål han med så det var nice:D men en sak som jag inte fattade var att publiken buuade åt honom och de buade även åt nr 17 när han presenterades, undra vad de kan ha gjort! 
Hårda bud i Americat!

Bilder:

Kirralee, Jag och Sara före matchen:)

1337 på den mannen!





Sara:)

Ser lite lätt deppad ut:P

Pronger var på plate:)


Han gjorde två goal också:)

Mål efter 51 sek

Ja o Elin:)

Fingret hängde med överallt!

Avslutar med två kalasbilder


Asnice dag:D En fetdröm som gick i uppfyllelse:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: