Boston levererade!

Helgen var grym! Vi (jag och Ebba) tog en trip upp till Boston i helgen och fick prova på collegelivet, eller weekend college liv som min värdpappa sa. Vi såg stora delar av staden men vinden var svinkall och vädret hade lurat oss med kalasväder under fredagen med 20 grader nästan. Jag och Ebba tog sommarskorna och inte allt för varma kläder så vi frös som tusan!!
Jag måste säga att Boston är definitivt en riktigt nice stad, där skulle jag lätt bo! Ingenting slår ju New York men efter den staden så ligger Boston på en klar andra plats!
Bilderna ligger fortfarande i kameran så får lägga ut ett par sen. (Vi var dock sjukt sålig på att knäppa kort i helgen, vet inte vad som hände:/) känner mig lite besviken på den fronten!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: