Manhattan

Idag var jag och Ebba in till manhattan och denna gången körde vi på downtown. Vi tog tunnelbanan ner till Brooklyn Bridge och promenerade sedan hela vägen upp mot Soho och vidare mot Penn Station. det var en super nice dag med soligt väder, dock lite kallt men man ska inte klaga när man hör hur det är hemma:)

Måste bara säga en sak som min värdflicka sa i veckan som skiljer oss från hur vi gör våra mackorna. M: Why do you always have one pice of bread and why do you never take the top part one to.
Dom tycker att jag gör mackorna så konstigt för jag har alldeles för lite cream cheese, butter eller vad de nu vill ha på deras bagels elr mackor. Nu slänger jag på ett helt lass och då blir dom så mycket nöjdare, här kan vi icke ha ett tunt lager av något. Även mamman och farmorn tittar lite konstigt på mig när jag käkar mina goa mackor:) 

Bilder från dagen:





mmm älskar NYC:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: