lilla julafton

Det var nästan som lilla julafton idag. Jag fick följa med min värdmamma på hennes jobb och kolla hur det går till som, även barnen var med så jag jobbade samtidigt kan man säga. Vi gick en snabb tur till rockafellagranen och isrinken så barnen fick se, de verkar som att de är väldigt intresserade av att åka skridskor så jag och mamman ska ta dom en dag så dom få prova, ska bli himla kul:D
Värdmamman jobbar på ett sminkmärke och är någon anställningschef där, hon har ett eget kontor men hon visade mig runt på olika floors och där var det exakt som på film, de hade skärmar och satt i som små boxar ni vet i ett stort rum. Sen när bossen kommer så skriver de i chattrutan att chefen kommer i korridoren:P hahaha de va grymt:D
Hon tog mig även med ner till byggnadens egna butik och där fick jag plocka på mig det jag ville ha och det var helt GRATIS:D ( men det upptäckte jag dock efteråt så jag ångrar att jag inte tog mer än jag gjorde):P
Så jag hade mig en egen liten julafton:D

Skulle jättegärna vilja visa bilder från dagen men det går ju som vanligt inte:/

Ps. svtplay har sånt där rättighetstillstånd att inte visa jvm utomlands, så jäkla dåligt! inte ens gamesonline uppdaterar:/

go natt:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: