Blir aldrig som man har tänkt sig...

Vi har planerat rätt länge nu att jag och barnen ska åka till Boston under kommande veckan för att hälsa på deras kusiner. Jag och deras mamma skulle passa barnen och samtidigt hitta på en massa i stan så att jag skulle få chansen att se lite av den. Nu säger de att det ska bli en snöstorm här så de ringer runt och varnar att ingen ska lämna husen. Så det blir tydligen inget Boston för vår del den här veckan, det känns som att alla mina planer går i spillo nu för tiden. Känns lite tråkigt för tiden bara rullar iväg för mig nu!
Man får hoppas att den kommande helgen blir rolig iaf, men som det går nu för mig så kommer den gå åt pipsvängen den med.

Från det ena till det andra, julen har varit bra. Vaknade 8.30 av att ungarna sprang som tusan på övervåningen för de skulle titta om santa har varit hos oss i natt. Jag som trodde att ungarna skulle vara uppe vid 6.30 typ ställde klockan tidigt för att inte missa alltihopa, men jag fick mig en liten sovmorgon vilket var asskönt:)
det var julklappsutdelning och jag fick mig en hel del grejer faktiskt. Jag fick bl a ett par träningsshorts med rosa på av värdmamman och hennes kommentar var: my new mission is to get some pink in your wardrobe:D för det enda jag har är typ mörka kläder. Värdpappans har till och med sagt att jag är en tomboy:) måste ändra på det kanske:P

Nu är julen över detta året också och tiden flyger iväg, jag har nu en klump i magen över att det går för fort. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lämna dessa människor!
Hoppas att alla har haft en god jul och att ni får en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: