Läkarbesök

I veckan har jag åkt på ännu en förkylning och denna gången kändes det även i lungorna så jag bestämde mig för att besöka läkaren. Funderade lite extra eftersom att det är mycket trassel runt försäkringar och sånt. För ett vanligt besök kan det kosta allt mellan 60-150 dollar om inte allt med försäkringen stämmer så man måste kolla upp det rätt noga. Jag hoppas hoppas verkligen att ingenting går fel nu för vi ringde runt till både sjukhuset och försäkringsbolaget och det lät på dom som att det skulle funka.
Annars var det en skön doktor jag hamnade hos, kunde skämta den mannen:)

Förra helgen var det stå hej och vi gjorde en massa olika saker, denna helg blir det jobb fre och lör kväll sen lite shopping mellan det skulle jag tro:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: