Puhhhh...

nu kan man andras igen efter prov nummer 2 i kursen jag tar på Brookdale. Har dock inte den blekaste om det gick bra eller inte, men vi får väl an see.

I söndags var vi in till New York för att se Halloween paraden och det var något utöver det vanliga det. Dom har sjuka kostymer här. Blev dock besviken på bilderna som jag tog under kvällen, det syns inte riktigt nå bra. 
Måste bara berätta att när vi gick in på ett av alla 250 Starbucks så träffade jag på en tjej som jag träffade på au pair skolan och vi har inte hört av varandra sen maj. Sjukt ändå att man träffar på någon man känner på ett random ställe någonstans i downtown New York.
Sen träffade jag Sara för första gången och det visade sig att hon kände mnskor från kramfors, så där satt vi i en tunnelbana i New York och upptäckte att vi visste vilka samma personer var:)

Bilder

Sara, Mariana och Kirralee var sällskapet:)





Vi var en tur uppe i Central Park innan:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: