Julen är här!

Huva ligen, nu sitter tomten i sin stol ute på mallen och väntar på att barnen ska komma och sätta sig i knä. Julgrejerna kommer fram direkt efter halloween så nu hänger det en massa julpynts grejer överallt.

Lite hur helgen har varit:
Fredagen var jag ledig i princip hela dagen men jag hade ingen bil så jag var fast i huset ända tills 7.30pm vilket var en plåga!! Jag och Malin hade bestämt att vi skulle träffas och käka middag men ingen av oss hade bil så vi satt vrålhungriga på varsin ände av datorn. Vi båda väntade på att en av våra värdföräldrar skulle komma hem och efter en lång väntan så hörde man steg uppe på övervåningen:) Vi åkte till Chillis och käkade tacos:)

Lördagen spenderade jag med Nadine, Lina och Naida (en ny fransk tjej). Vi åkte till Freehold mall och gick runt, käkade middag och gick på bio. Vi såg Due Date, så sjuk och så jäkla galen film alltså. Om ni gillar Hangover så gillar ni den här med:D
Nu ska jag och Nadine ut på en tur här i området och jag ska lämna tillbaka en vinterjacka som jag ångrade att jag köpte, så nu blir det ut på ny jakt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: