Gasen i botten!

Igår alldeles efter att jag hade träffat pappan så bestämde vi oss för att ta en biltur för han ville se hur bra jag var på att köra. Vi hoppade in i bilen och han sa exakt vart jag skulle någonstans och efter bara några minuter så var vi uppe på the highway!! Fatta vad nervös jag blev då ,tre filer åt varje håll och jag skulle hålla mig i mittenfilen. Så där var jag helt plötsligt mitt i hela skiten! Helt sickt men vi kkom hem levande iaf:)

Idag på morgonen när jag vaknade och skulle gå upp och äta frukost så kom dom med en stor present (eller en påse) full med grejer, allt från husnyckeln till en sminkväska, vattenflaska, godis och en karta så att jag någon gång i framtiden ska hitta i det här området för nu är jag helt lost:D Jättegulligt av mamman att handla allt det där. Sen gick vi ut till bilen för att åka och äta lunch på Subway. Innan vi for så satte sig lilltjejen i förarsätet och skulle köra oss till mataffären, så vi lossades att vi for iväg så pappan stod utanför och skakade bilen tills larmet gick:D
Sen fick jag köra bil igen och nu var hela familjen med. Vi skulle alltså åka in på Subway och äta lunch, sen for jag mamman och den lilla tjejen till en matvarubutik och handlade lite grejer åt mig som kunde vara bra att ha.
  Varje morgon när jag har kommit upp så har de frågat vad jag brukar äta till frukost och jag försöker att komma på vad fil heter på engelska men jag kommer aldrig på det så det slutar med att jag äter mjölk och flingor istället som jag aldrig har varit så förtjust i men man får nöja sig med det om man inte kan få uur sig det man vill!:D

Ne nu får jag nog gå och lägga mig om man ska ta sig upp imorgon bitti.
Hejja!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: