Bruce Springsteen, 37 grader och en tuff dag!

Det är sammanfattnigen av mina två sista dagar. Igår gick jag med som medlem i WOW, gymmet som ligger bra till här i området. I priset så ingår det en personlig tränare 2 gånger i månaden på 30 miuter. Jag hade mitt första pass med en kvinna som ska hjälpa mig, hon var i 45 års åldern och hade massor med tatueringar på armarna:P alla tiders det!
När hon visade några övningar så frågade hon om jag vet vem Bruce Springsteen är och sen pekade hon på en kille bakom mig och där var han, en vältränad man det för att vara över 60 år!
När jag var klar med gymmandet  och gick ut genom dörrarna så blev det kalasvarmt, jag frågade den andra au pairen hur varmt det var och hon sa att det var 97 F, vilket betyder 37 grader om jag fattade det rätt! Helt galet varmt, jag skulle leka med ena barnet i parken och det gick ju som det gick.

Idag så har jag haft en tuff dag, mycket hemlängtan, gråtande och skrikande barn. Men det får man räkna med när man tar hand om ungar men det har som sagt varit lite tufft, men det går över det också:)

Jag måste säga att jag fortfarande inte fattar någonting om hur man ska få ut bilder efter texten och jag har inte orkat kolla upp det heller men det kom ut en bild på skolan på något sätt såg jag:P vet dock inte hur jag gjorde, men det är en annan historia:D

Nattinatt ( eller god morgon till er där hemma)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: