All by my self!

Nu har den andra au pairen som bodde här innan mig flyttat iväg. Hon åkte i eftermiddag och när vi sa hej då så var jag den enda som började grina. Dessa människor har känt varandra i 2 år och jag har känt henne i en vecka och det är jag som grinar! haha lite komiskt är det allt. Pappan i famiiljen sa: Oh boy, it´s going to be hard for you to leave us:)
Men jag gråter alltid när det sker någon förändring, om nån flyttar eller om man slutar skolan! Jag minns i fjol så storbölade jag på studenten, bara för att det skulle ske en förändring i mitt liv:P det ska väll vara den härrligaste kvällen i ens liv eller?:P
Men jag kommer att sakna den andra au pairen, hon har hjälp mig mycket men nu ska jag klara det hära helt själv, vi får väll an see hur de går!

Nu har jag äntligen fått en mobiltelefon, jag har varit utan i 2 veckor nu! Men det har ändå gått ganska bra den här veckan för jag har bara hängt med Guniz överallt så jag har inte behövt en. Men nu när hon är borta så är det alla tiders så att jag kan nå en och annan person:)
Det har varit en jobbig dag idag med mycket gråt och hemlängtan, jag känner mig lite ensam nu så det är skönt att kunna gå och lägga sig och att det kommer en ny dag imorgon:)


De svenska tjejera plus en estländska!

Grupparbete på skolan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: