Tänker på engelska!

När jag körde hem barnen från skolan igår kom jag på mig själv sitta och funderade på engelska! Ganska kul ändå, min faster sa att hon började drömma på engelska efter en månad när hon var i England och jag har varit här i en månad nu snart. Maskineriet kanske börjar komma igång efter den tiden, vem vet:)

Jag måste säga att jag inte trodde att det skulle ta så här lång tid att börja lära känna barnen, men det är nu de senaste dagarna jag har känt att det har börjat släppa lite. Jag tror att de börjar att lite på mig lite mer och de slappnar ytterligare lite för var dag.
Idag var det barnens sista dag i skolan så nu har de sommarlov, vilket betyder att jag får jobba heldagar de närmaste två veckorna innan de börjar sommercamp. Vi får hoppas på finvädre så att vi kan vara ute, då går dagarna mycket fortare.

Det har inte hänt så vansinnigt mycket de senaste dagarna. Imorgon ska vi fira en tysk tjej som fyller 19 år på The cheescake factory, där de har KANON goda cheescakes i alla smaker:D

När jag har varit på gymmet de närmaste dagarna så har jag gått in på spinningpassen vilket har varit jättekul. Det finns en instruktör som är hur bra som helst så jag tror att jag kommer att spinna vidare på det där:P


En bild från en av parkerna här i området.
Här är det en vattenpark där man kan springa igenom sprinklers.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: