Mysdag!

Dagen började med att jag sov till 11, vilket skönt som helst! Senare vid 1 tiden åkte jag till den svensk tjejen Gabriella som jag mötte för första gången igår, vi åkte sedan vidare till ännu en ny tjej som heter Anna även hon en svenska. Vi for till Freehold mall för att shoppa litegrann. Jag har inte ägnat mig mycket åt shopping än så länge här, men jag behöver ut och handla lite för jag har en rätt tunn garderob nu!
Vi tillbringade några timmar där och jag hittade lite smått och gott men sen vid 6 var jag tvungen att åka hem för mamman hade lovat att göra tacos åt mig ikväll. När jag kom hem visade det sig att det inte blev någon tacos för hon hade bjudit hem grannarna så de hade grillat istället, inget mig emot om man säger så!
Alla nya människor som jag har träffat idag har varit kalastrevliga, så jag har haft det riktigt mysigt med ingen stress utan bara njutit! :)

/A




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: