Hoho vilken helg!

Hur ska jag kunna sammanfatta den här helgen i ett inlägg?
Vi får börja med Lördagen!
Dagen började med att jag hade en bokad tid med min personliga tränare Zue, den tatuerade 45-åringen. Jah och en till tjej fick träna samtidigt för jag hade avbeställt min andra tid i veckan pga av sjukt barn hemma som jag var tvungen att sköta om.
Vi började träna och det gick ju kalas, jag hade räknat med ett stenhård pass mendet blev ett halvdant pass så jag var väldigt besviken! Det var inte alls värt pengarna, så jag gick in till kvinnan som sköter det administrativa och frågade om jag fick byta tränare och det var inga problem alls det.
Hon ropade in en kille som är raka motsattsen mot den andra kvinnan. Han ser tränad ut, är ung och verkar trevlig så nu känns det mycket bättre:P Han frågade lite hur jag vill träna som och vad jag vill förbättre sen gav han nig lite förslag på övingar och imorgonkväll har jag det första passet med honom så det ska bli mycket spännande att se hur det går!
Senare under dagen träffade jag min norrländska kompis Tea, vi gick ut med hundarna som hon vaktade sen ringde hon två andra tjejer som vi åt middag med och senare for vi och badade i pollen som en av tjejerna har.

Söndagen:
På morgonen tog jag och Tea tåget in till New York! Det tar ca 1 timme in till centrala delarna av staden så när vi gick upp för trappan så hamnade vi precis vid Madison Skuare Garden!
i hade bestämt innan att vi skulle ta en båttur sunt Manhattan för att få se lite andra delar. Turen tog 3 timmar vilket var lite för länge för mig men det var en rolig tur att ha varit med om. Vi åkte bla förbi frihetsgudinnan så nu har man sett henne på nära håll:)
När båtturen var klar så hade vi bestämt med två andra svenskar att möta upp som i Little Italy som ligger i nedre delen av Manhattan. Vi åkte tunnelbana ner dit och det var en upplevelse för sig. Det var galet och då mednar jag galet varmt där nere och inte visste vi exakt vart vi skulle. Jag var som en vilsen varelse för sig själv så Tea skötte det mesta av att försöka att hitta. Vi chansade på ett av tågen och vi hamnade rätt som tur var:P Strax efter att vi har gått på tunnelbanan så gick det på 4 svarta männ som började att föra ett väsen så jag undrade vad de höll på med men senare så började de att sjunga kalasfin i stämmor:) Udda (eller kanske inte här) men himmla roligt:)
När vi kom fram till Littel Italy så träffade vi Malin och Elina, vi satte oss på en trevlig restaurang och käkade. Tjejerna var jättetrevliga! Senare gick vi till Soho, så att jag fick se det också sedan vidare åkte vi tåget hem igen.
Sen sussade jag gott jag jag säga:D


Tjejerna jag träffade i Lördags!




Jag och Gudinnan






Little Italy


En helrosa affär i Soho!




Tea, Elina och Malin!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: