En 3-årig privatfrisör!

Lillpojken och jag sitter och leker med lego, eftersom att han får mycket uppmärksamhet för tillfället så tänkte jag att om tjejen också får någonting att göra så blir hon nöjd också. Jag frågade henne: do you want to do a haircut on me? (för igår så gjorde hon det med en låsassax) hon svarar: yes, i´ll be right back. Hon går och hämtar kittet med alla låsasgrejer så jag tänkte att det här blir kalas det. Hon får något att göra och jag älskar när någon gör frisyrer och sånt på mig. Hon håller på där och pratar lite för sig själv, sen hör jag henne säga: oh there is it much hair. Jag hör och känner hur det lossnar hår, jag vänder mig om och där sitter hon med en stoor hårtoffs i handen och när jag sedan ställer mig upp så ligger det ytterligare 3 toffsar på golvet:O hon hade säker suttit och hållit på i några minuter. Jag går med full fart in på toan med allt hår i händerna, drar lite i håret och känner hur det faller ännu mer. Tjejen står i dörrkarmen och säger: i couldn´t find the other scissor (alltså låsassaxen). Hon säger det om och om igen och jag försöker att lugna henne för jag var ju inte arg på henne utan jag var mer lite chockad allt om man säger så:)
När värdmamman kommer hem så ber jag henne titta på håret men hon ser inte så mycket av händelsen så det var ju tur!

Ja, så kan det gå!!

  

Postat av: frida sjöstedt

se det från den ljusa sidan, du fick en gratis klippning;)

kort hår är nog skönt på sommaren:D

2010-06-04 @ 12:39:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: