Stranden x2 plus polisbesök!

Hela helgen har spenderats på stranden ute i Long Branch, det var galet mycket folk. Idag tog den nästan 1,5 timme ut dit, det skulle nästan ha gått snabbare att gå!
Jag träffade två nya tjejer en brasilianska och en tyska, trevliga ener det.
Men nu till saken, jag skulle för första gången sen jag kom hit sova ensam i huset. Jag hade frågat min värdmamman dagen innan om jag behövde några koder till inbrottslarmet, men svaret var nej.
Efter strandbesöket åker jag och Nadine hem tiil mig för en dusch innan kvällen påhitt. Jag låser upp dörren och larmet börjar tjuta, vi i all panik trycker på disalarme och det blir tyst i ett par sekunder sen börjar det om igen. Jag slänger ut allt ur väskan för att hitta mobilen. När jag väl gör det och ringer värdmamman svarar inte hon likaså värdpappan och brodern. Jag kan säga att jag ringer 15 gånger till allas mobilen men INGEN svarar! Jag och Nadine sätter oss på trappan ute och stänger dörren, efter några minuter tystnar larmet. Vi vågar inte gå in igen för då skulle det bara starta om så vi sitter kvar där och jag ringer till värdfamiljen om och om igen.
Efter sisådär 5 minuter kommer en polisbil infarande på uppfarten, jag går fram till polisen och förklarar vad som hänt, hon tog mitt namn och hon ville även ha mitt id men det plus allt annat var kvar inne i huset. Det var dock lugnt och hon sa att det var ok, det såg ut som att hon var van det här:)
Men men då var man en erfarenhet rikare kan man säga:D

Bilder från helgen!

Malin och Jana:)

Hela gänget!

Vågorna var kalashärliga, väl när man fick in snitsen hur man skulle hantera dom:)


Gälet med folk!

Jag vet inte om dom syns, men det är surfare där på bilden:)
Postat av: Tea

Åh, så härligt! :)



2010-07-20 @ 16:02:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: