How do we say ..... in swedish?

Barnen har kommit in i ett stim där de vill att jag ska översätta allting till svenska. Efter varje mening vänder de sig till mig och frågar how do we say this in swedish? exempel: red-röd och sen försöker med rood och de låter så gulligt varje gång de försöker. Vi översatt till och med en hel sång i veckan, det var bra kämpat må ja säge:)

Helgen har varit lugn och skön (första sen jag kom hit) det har varit jättebra för mig, jag tror att jag ligger lite efter i sömnen. I veckan somnade jag under förmiddagarna för jag var så trött sen har jag vaknat ganska tidigt varje vardag och jag ställer klockan på helgerna också för jag vågar inte sova för länge i början!(även fast jag är ledig) Jag är van att sova fram till halv 12-12 på lördag eller söndag men nu är jag uppe halv 9-9 istället!
Men nu har jag fixat till min rytm igen så nu ska allt vara i sin ordning:)

 

Grymt skönt att vara i deras strandhus och bara ta ne lugnt ett tag!

Sitter på altan och ser detta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: