Fredag

Jag måste dela upp den här helgen i olika inlägg för det har hänt så otroligt mycket!
På fredagen åkte jag ut med värdfamiljen till strandhuset som ligger en bit söderut. Jag fick köra värdpappans bil dit medans de andra tog familjebilen och värrdpappan tog motorcykeln.
När vi kom dit så fick jag träffa lite nya släktingar i familjen, det var barnens kusiner. Två killar som är 21 och 25 år gamla, jag har även träffat deras mormor som är en cool kvinna!
Vi tog det mest lugn och åkte sedan till stranden för att ta oss ett dopp i havet. Sen käkade vi och bestämde oss att köra en boule match. De spelar hela somrarna när de är där så de lärde mig deras regler och sen körde vi. Sammanlagt spelade vi i säkert tre timmar, vi startade vid 10 och jag gick och la mig klockan 1:) Jag har spelat lite boule med farmor, men jag trodde att jag skulle ligga i lä i detta sällskap men det gick riktigt bra faktiskt, de blev lite förvånade:P
Det var jag och värdpappans bror plus hans flickvän mot flickvännens dotter och ena kusinen i andra laget.  Matcherna var riktigt jämna, de vann första vi andra. Kusinen hade spelat boule i 10 år sa han så vi två körde en sista avgörande match emot varandra. Det var riktigt jämt, det stod 7-7 sen tog jag 3 poäng sista omgången! yeahhhhhh vinnnare vart en sweden:D

                           



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: