Senaste nytt..

vilket inte är så mycket att berätta. Under black friday fick jag jobba fram till 3 pm och sen dra ut på rean (det är alltså rea överallt under black friday och butikerna öppna 3 am på morgonen). Min värdmamma, hennes syrra och deras mamma var uppe med tuppen och åkte ut 6am på morgonen och var borta 9 timmar:P handlade mycket dom kvinnorna! 
Måste dock berätta lite om thanksgiving middagen. Hela/halva tjocka släckten var här hos min värdfamilj, jag fick äran att sitta brevid morfarn som är en grymt skön karl! han lär mig allt om teknikens värld vetni. Han har en iphone som han kan sitta och prata om i timmar, under fredagen satt jag tålmodigt i 2,5 h när han berättade om allt ifrån olika apps till google maps osv:P mmen som sagt grymt rolig man. Det var även han som höll i bönen innan vi skulle börja äta middagen. Vi tog varandras händer runt bordet och han tackade för maten och att alla som kunde vara där var där och att vi saknar de som ej kunnde vara med oss. Ungefär så sa han, det kändes lite som att man satt i en fiilm typ! Innan vi började middagen så skulle vi alla skriva på en lapp vad  vi var tacksamma över. Jag hade varit nervös innan för jag trodde att vi skulle säga det inför allihopa men det var skönt att vi fick skriva ner det istället. Jag skrev att jag var tacksam över att få möjligheten att göra denna resa och att jag har fått den här familjen som min värdfamilj, och att jag var tacksam över att min familj där hemma stöttar mig och hjälper mig att få uppleva detta.
Efter middagen hade vi 4 olika pajer att välja bland så det var bara att hugga in (kan dock säga att äppelpaj är la godast hemma). Sen kom värdpappan hem efter en dags arbete och han satte direkt igång att underhålla alla med sin sköna historier, skratta så jag grät ja:P

Under helgen träffade jag några kompisar och försökte plugga, men det gick inge vidare. Hade mitt prov idag och svårt var det, hoppas dock att jag klarar det:)
Oops det blev en det skrivet ändå:)

Jag skulle vilja lägga ut bilder från thanksgiving men alla bilder jag har är det någon ur familjen på och jag får inte lägga ut sånna bilder:/ sorry guys! 

Jag kan dock visa en bild på parkeringen vid mallet under fredagen och gosse det var fullsmockat kan jag lova:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: