Bilder från månaderna som gått här i USA


På au pairskolan i maj, Lisa, Sofia, Emelie och jag

Första turen uppe på rockafella

Juni, när man träffade alla nya människor och man fick vara på stränderna för första gången

Åkte till Philadelphia

Rocky trappan

Juli firades nationaldagen med två galna fyverkerishower som jag aldrig kommer att glöma

Malin spenderade jag mycket tid med under hela sommaren:)


Första av 5 konserter, denna med värdmamman

Tog tag i saken och knäppte ett kort med Brucan

Det spenderades mycket tid på stranden

Fick prova på surfing

John Mayer konsert med alla tjejer

GREEN DAY, vilket var sjuuuukt bra kan jag lova

ROBIN KOM PÅ BESÖK

Empier

Yankee game, sjukt häftigt!!

I september kom CARRO!

Mamma Mia på Broadway

MONA kom i October

Halloween paraden i NYC

Fick se Henke och Ilya i November
Och sen var det Thanksgiving under den månaden också!
Det här var en bråkdel av min tid här so far, nu är det jul afton imorgon där hemma och det hade varit så himla mysigt att få komma hem för en dag och fira med alla hemma! Särskilt nu när man ser hur alla skriver på facebook när dom julbakar och tittar på uppesittarkvällen med hela tjocka släkten. 
Jag och Ebba ska imorgon åka in till NYC för att få oss varsin lussebulle och glögg plus för att få se lite Kalle Anka. Vi gör det vi kan för att få oss en liten halvsvenks jul här:) kommer säkert bli jättekul det med:)
Sen ska jag hem och käka middag med min värdfamilj och efter det åker jag och värdmamman till kyrkan för en nattmässa som är en tradition här!
Ha det så gott allihopa och ha en underbar jul!

God Jul!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: