Oslagbar vecka!!

Den senaste veckan har jag haft brorsan påbesök och oj va kul det ha varit! Om vi tar det från början så kom en taxi och hämtade upp mig och sedan åkte vi vidare till flygplatsen och mötte upp Robin. Och vilket första åk han fick i detta landet, titta på bilden nedan. Mannen kunde starta bilen genom en knapp på nyckeln, han startade bilen under tiden han packade in grejerna. Robin och jag tittade på varndra förvånat och han sa, det är bra på vintern då kan man värma upp den innan man går ut:P
Torsdagen och Fredagen spenderades inne i New York, vi tog en sightsing buss så vi skulle hinna se hela standen. Vi var upp på Empire Statbuilding (vilken var grymt nice), vi åkte en båt så vi kunde se Frihetsgudinnan på nära håll, sen såg vi Chinatown, Little Italy, SOHO, Harlem, Appelstore, central park och sist men inte minst Time Square. 
Fredagskvällen måste jag visa i ett enskilt inlägg!!!!
Lördagen åkte vi ut till LOng Branch för att sola och kolla hur det såg ut där. Vi skulle ha kommit ut dit i bra tid men jag körde GALET fel, vi hamnade åt helt fel håll så vi fick börja om och ta allt ifrån början. Det ska ta ca 40 min ut dit och vi satt i bilen i 1h och 45 min kanske, härligt va:) 
Sen åkte vi till ett av mallen här i närheten och Robin hittade lite kläder, men vi hade tänkt Söndagen som en shoppingdag för det skulle ösregna då. Jag tog honom till Outleten och oj vad han hittade grejer. Idag när vi packade gick väskan knappt igen och han kom med en halvtom väska med en massa grejer åt mig.
Sen åkte vi till strandhuset och hade det nice där.
Måndagen var vi på Six Flags hela dagen (ett nöjesfält som LIseberg och Grönan)
Tisdagen var det AEROSMITH
Onsdag hemfärd.

Går inte att ladda upp bilder för tillfället, fixar det imorgon! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: